Latest stories

  • Jak zachowywać się w pracy

     –  W ciągu moich 12 lat w pracy nauczyłem się kilkupodstawowych zasad.1. W pracy nie można dzielić się żadnymiinformacjami o sobie. Trzeba rozmowiać tylkoo pracy, sucho i na temat.2. Wszelkie próby wtargnięcia w Twoją przestrzeńosobistą, jak również próby zbliżenia się bez Twojejwyraźnej chęci, muszą być tłumione u podstaw.3. Szef nie jest twoim kolegą.4. Rodzina jest w domu, w pracy są tylkoi wyłącznie współpracownicy.5. Nigdy nie mów za innych ani nie podejmuj zainnych decyzji.6. Nigdy nie podawaj numerów telefonów aniinnych danych kontaktowych bez wiedzy danejosoby, nawet jeśli jest to związane z pracą.7. Mniej mów, więcej słuchaj.
    148
Mem to zazwyczaj humorystyczne, często w formie obrazka lub filmiku, które szybko rozprzestrzeniają się w internecie. Mem może być oparty na jakimś popularnym wydarzeniu, obrazie, filmie, czy sytuacji, i często zawiera tekst lub obrazek, który nawiązuje do tego źródła w humorystyczny sposób. Czasem memy zawierają też elementy ironii, sarkazmu lub satyry. Są one często tworzone i udostępniane w celu rozśmieszania ludzi lub komentowania różnych aspektów kultury, polityki, czy życia codziennego.